Welcome to my world. Be nice here. Thank you.

Diary ~~ Mustache


LimaBelas Minit
13 Mar 2013 | 0 comments
Assalammualaikum.

bak kata orang 'yang patah tumbuh, yang hilang berganti' . tapi yang aku ni tak berganti ganti. apahal ? senang je jawapan dia. sebab aku belum hilang. HA HA HA. k lawak. k lawak. sangat lawak. korang dah tengok cerita JUVANA THE MOVIE. kalau tak tengok lagi kau pergi lah tengok. tu pun nak kene cakap. memang best cerita tuh. Botak dah berubah jadi baik. sweet pulak dah tengok Zahiril Adzim dan Shera Aiyob berlakon. suami isteri lah kata kan. dah lah comel. owwhhh. cemburu nya.



tetibe terasa takda motif tunjuk gambar diorang wedding kan. nak promote Juvana amende lain pulak dibuat.

hari ini....

13th March 2013

k tarikh nak kasi cun je. cun saja ~

always kalau tarikh smart smart nih ada lah orang buat tarikh couple lah, pergi dating lah, boleh dikata kan buat perkara yang manis manis masam. dah kalau semua orang nak aku pun mahu jugak. lagipun senang nak engat kan tarikh teristimewa. tapi engkorang jangan taksub pulak dengan tarikh nih. just buat suka suka sudah. tarikh keramat lah kunun nya. 


konon lah ada Prince Charming datang melamar. class jam 10 ada can lah nak mengalamun kejap. aku pun melelapkan mata. bukan takat sesaja nak lelap. berangan punya pasal hah. hambik kau sampai tertidur dengan nyenyak tak pikir apa dah. aku pikir kejap je aku nak berangan, bangun bangun je tengok dah nak dekat 9.45 a.m. sudah , lagi 15 minit je tinggal untuk aku bersiap. kalau ikut kan nak cepat ke class memang tak mandi lah aku jawabnya. sebab kan aku ni kan perempuan, pengotor lah nak buat perkara macam tuh. eeee. geliiii. bayangkan lah dengan 15 minit tuh aku bersiap. nak mandi lagi bersiap lagi, touch up lagi. kesimpulannya, mandi seminit bersiap empat belas minit. cukup lah tapi last last lebih jugak 15 minit. tak kan mandi nak seminit. 


balik class terus menapak ke PC Fair. singgah jangan tak singgah. rambang mata bukan apa. yang banyak nya asyik jual baju je. dah nama pun perempuan mau tak cair tahi mata menengok nya. memang tak patot lah jual baju sekali dengan buku buku nih. tercabar nafsu. hahah. tapi mata aku baik pulak hari ini singgah ke kedai buku terus pandang baju pun tidak. nampak tak ulat buku nya aku. 


menghabiskan baucer buku yang ada. ini lah hasilnya. Al-Quran tajwid khas untuk perempuan dah lama aku nak. tak tersangka ada jual kat PC Fair tadi. memang betul lah jalan lurus yang aku pergi. sebab kan nak cukup kan baucer buku tuh jelah aku bedal. tajuk pulak menarik. *senyum gatal*



Nur Saydatina Aiesyah...

ada orang panggil , lalu menoleh mencari si memanggil tapi tak ku temui siapakah gerangan nya.

HHMMMMMMM...

*angkat angkat kening, mulut muncung sikit, senyum pelik*



NOTE: apa yang paling penting dalam hidup ini niat yang betul kerana Allah dan lakukan lah dengan ikhlas.


me love you,
muaccch 


Older Post | Newer Post