Welcome to my world. Be nice here. Thank you.

Diary ~~ Mustache


Panggilan keBahagiaan.
13 May 2013 | 0 comments
Assalammualaikum.


ibu, ibuuuu, engkau lah ratu hatiku~~~ eheem eeheemmm. selamat hari ibu. besar sungguh penggorbananmu. jasamu akan dikenang sampai bila bila. saaaayangggg mak. muaach setepek. hikhikhik. bukan untuk hari ini je. tapi setiap hari adalah hari ibu. 



seronok sangat sejak bermenjak ni. entah mengapa begitu. sampai kan tengok ubat gigi pun boleh sengih sesorang. eh, ke sengeh. ahhh. bedal je lah pape.dan sekarang pun aku masih tersenyum dengan lebarnya depan lappy nih. gilos ke hape. maybe tengah dalam alam fantasi. tampar pipi bertubi tubi. hurmmm. sah ini realiti. 


*****
A: aku
F: alien

Situasi Pertama,

A: Assalammualaikum, kau sihat ?
F: weyhhh. nih sejak biler reti call call orang nih.
A: tuuuttt tuuuutttt~~~


Situasi Kedua,

A: Hai, buat apa tuh ?
F: salam awak mana ? gelojoh betul nak bercakap ye.
A: Assalammualaikum. k la. Assalammualaikum.


Situasi Ketiga,

F: bro sorry bro, saya lama dah tak contact dengan awek bro nih. break pun time tadika dulu. last contact teros.
A: kau pehal. dah tak tahu beza dah mana satu suara laki dengan perempuan. hadoiiii.


Situasi Keempat,

A: Assalammualaikum...
F: ye waalaikummuassalam...
A: sihat ?
F: Alhamdulillah, sihat. dan aku rase kau yg tak sihat. kau waras lagi tak ecah ?


*****

disebabkan situasi dan feedback dari diorang tuh sampai sekarang aku masih tertanya tanya. salah ke aku call diorang ? pelik eak tengok aku call korang? call salah. dah call macam dalam situasi tu lah. haishhh. bebudak nih. bukan senang tahu tak nak dapat call dari aku. orang tertentu je. cehhhh. sape sape sape ???

bila dah borak tuh macam macam nak story kan. dah time takde topik tuh lansung tak tahu nak cakap hape. last last senyap je. aku memang lah senyap sebab aku tak reti nak cakap hape biar pun aku yang call. hahah.
ada jugak lah taknak angkat bila aku call. mula lah msg, "kau call ke tadi ecah, aku tak angkat sebab takot mamat indon rembat kau punya sim ke. sorry tau." eeeee. kalau boleh aku nak gigit gigit je. sabau je lah. 

dan kenapa seronok sangat sejak dua menjak sebab aku suka tengok dia dah bahagia. at least, ada lah peneman dalam hidup dia. walaupun aku ingat segala apa yang dia pernah dan story dekat aku. cehhhh. kunun ingat kesemuanya. aku tahu dia takkan ingat balik apa yang dia pernah cerita dekat aku. maybe adalah sikit. ye, aku sayang dia. sangat sesangat. kitorang always together. walaupun selalu keluar reramai aku hanya fokus dekat dia. ye, dia sahaja. 

tiada unik pun dia. kacak ? Ramli Sarip kot better. hahah. dah kalau anggau, tahi pun sodap. kannn. just aku cuma terarik dengan suara dia. yes, suara dia. dan cara layanan dia terhadap seseorang. bila aku dengan dia rasa dunia nih aku dengan dia je. perasaan orang lain pun tak hingin aku nak tahu. kejam sungguh aku masa tuh. 

awak oohhhh awak, 
saya dapat rasa ada something yang awak nak cakap dekat saya. cuma awak taknak kasi tahu dan saya pun tahu. awak takkan kasi tahu. kan. bahagia dah awak sekarang kan, saya pun. tipulah saya tak jelous. tapi cemburu kan tanda sayang. hehe. terima kasih buat saya jelous. moga moga terus bahagia, jaga diri ye awak.  saya harap suatu hari nanti kita dapat berjumpa ! harap sangat.





me love you,
muaccch 




Older Post | Newer Post